Wirtualne biuro Poznań

Adres rejestracyjny i korespondencyjny dla Twojej firmy w centrum miasta.

tel. 512 626 769

Wirtualne biuro Poznań

Co przemawia za wynajęciem naszego adresu?

Oszczędność czasu i pieniędzy, choć nie tylko. Oferujemy kompletny outsourcing obsługi biurowej:

  • każde pismo zostanie zeskanowane i przesłane na Twojego e-maila,
  • do wszystkich dokumentów będziesz miał dostęp przez całą dobę za pośrednictwem nowoczesnego, dedykowanego panelu administracyjnego,
  • czeka na Ciebie sala konferencyjna z pełnym wyposażeniem.

Wirtualne biuro jest idealnym rozwiązaniem jeśli nie musisz fizycznie, codziennie pojawiać się w siedzibie swojej firmy. Wynajem adresu w naszym biurze jest świetnym rozwiązaniem dla osób otwierających swoją pierwszą działalność.

Jednak z wirtualnego adresu w Poznaniu korzystają również doświadczeni przedsiębiorcy, którym zależy na wygodzie i optymalizacji kosztów.

Bez względu na profil Twojej działalności, adres rejestracyjny i korespondencyjny w prestiżowym miejscu, jest szansą na zrobienie świetnego pierwszego wrażenia na partnerach biznesowych i klientach.

Przed wyborem wirtualnego biura warto sprawdzić pod który Urząd Skarbowy ono podlega. Wielkość US ma kluczowe znaczenie w kontekście częstotliwości przeprowadzanych kontroli skarbowych.  Im większy US tym więcej firm pod niego podlega a co za tym idzie prawdopodobieństwo kontroli w Twojej firmie znacznie maleje. (Nasz jest największy w Wielkopolsce:)

Oferujemy przejrzyste warunki współpracy i brak dodatkowych opłat.

biurospolki.pl

Wirtualne biuro Poznań
tak skorzystasz na wynajęciu naszego adresu

  • Kompleksowa obsługa korespondencji w cenie

Po podpisaniu umowy zaczynamy pracować dla Ciebie. Przyjmiemy całą korespondencję, odbierzemy przesyłki i jeśli chcesz, prześlemy pod wskazany adres. Na Twoje życzenie zeskanujemy zawartość poczty i prześlemy na e-maila. Nie ograniczają Cię limity. Skanujemy całość korespondencji bez względu na pakiet cenowy, który wybrałeś. Wszystkie usługi są w cenie i nie ma dodatkowych opłat. Oryginały dokumentów będą bezpieczne w naszej siedzibie. Zyskujesz pewność, że żaden list nie zginie i nie musisz zatrudniać pracowników do obsługi swojego biura.

  • Panel klienta 24/7

To niezwykle ceniona przez naszych klientów funkcjonalność. W panelu dostępne są wszystkie faktury i cała korespondencja firmowa – 24/7. Tam znajdziesz wszystkie zeskanowane pisma od np. klientów, współpracowników czy urzędników. Za pośrednictwem panelu skontaktujesz się również z naszymi pracownikami. To wygodne i nowoczesne narzędzie, z którego skorzystasz z komputera stacjonarnego lub smartfona. Dostęp do panelu przekazujemy przy podpisaniu umowy.

  • Minimum formalności – umowa w 10 minut

Z pewnością cenisz sobie rozwiązania, które nie pochłaniają Twojego cennego czasu. Dlatego proponujemy Ci wirtualne biuro niemal od ręki. U nas podpiszesz umowę na wynajem biura w ciągu 10 minut! Tylko tyle czasu potrzeba żeby zdobyć adres rejestrowy i korespondencyjny dla swojej działalności gospodarczej lub spółki. Podpisanie umowy zajmie kilka minut, a potem zaczniemy dla Ciebie pracować. Zredukowaliśmy formalności, żebyś mógł się skupić na tym, co najważniejsze: rozwoju Twojego biznesu.

  • Sala konferencyjna i nie tylko

Prowadząc firmę potrzebujesz zaplecza. Musisz mieć miejsce gdzie spotkasz się z kontrahentem, przyjmiesz klienta lub zorganizujesz spotkanie wspólników lub walne zgromadzenie. W Naszym biurze masz do dyspozycji salę konferencyjną – w pełni wyposażone pomieszczenie, które spełni Twoje wymagania. Możesz skorzystać z rzutnika i szybkiego łącza internetowego. Czeka na Ciebie również aneks kuchenny z m.in. ekspresem do kawy.

Jak podpisać umowę na wirtualne biuro w Poznaniu?

Umowę z nami podpiszesz, tak jak Ci wygodnie:

  • online – bez wychodzenia z domu, straty czasu i zbędnych formalności. Wystarczy, że wybierzesz formę płatności i wypełnisz formularz podając swoje dane, a my zajmiemy się resztą. Umowę podpiszesz elektronicznie, jednym kliknięciem na udostępnionej przez nas platformie autenti
  • w biurze – możemy również spotkać się z Tobą w naszej siedzibie. Zabierz ze sobą swój dowód osobisty oraz dane firmy , a my przygotujemy wszystkie dokumenty, żeby wystarczył Twój podpis.
  1.  

Podpisanie umowy online na wirtualne biuro krok po kroku:

  • Wybierz formę płatności
  • Prześlij krótki formularz
  • Podpisz umowę jednym kliknięciem

Cennik

1 MIESIĄC

120 pln NETTO

• minimum formalności
• Płatność co miesiąc

12 MIESIĘCY

720 pln NETTO

• Średnio 60 zł/mies
• Płatność za rok z góry

6 MIESIĘCY

540 pln NETTO

• Średnio 90 zł/mies
• Płatność za 6 mies. z góry

Adresy urzędów właściwych dla siedziby w Poznaniu

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy KRS, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań

Urząd Skarbowy Poznań Wilda, ul. Dolna Wilda 80 B 61-501 

Inspektorat w Poznaniu, ul. Fabryczna 27/28, 61-512 Poznań