Wirtualne biuro Poznań
Adres rejestracyjny i korespondencyjny dla Twojej firmy w centrum miasta.
tel. 512 626 769
Wirtualne biuro Poznań
Co przemawia za wynajęciem naszego adresu?
Oszczędność czasu i pieniędzy, choć nie tylko. Oferujemy kompletny outsourcing obsługi biurowej:
- każde pismo zostanie zeskanowane i przesłane na Twojego e-maila,
- do wszystkich dokumentów będziesz miał dostęp przez całą dobę za pośrednictwem nowoczesnego, dedykowanego panelu administracyjnego,
- czeka na Ciebie sala konferencyjna z pełnym wyposażeniem.
Wirtualne biuro jest idealnym rozwiązaniem jeśli nie musisz fizycznie, codziennie pojawiać się w siedzibie swojej firmy. Wynajem adresu w naszym biurze jest świetnym rozwiązaniem dla osób otwierających swoją pierwszą działalność.
Jednak z wirtualnego adresu w Poznaniu korzystają również doświadczeni przedsiębiorcy, którym zależy na wygodzie i optymalizacji kosztów.
Bez względu na profil Twojej działalności, adres rejestracyjny i korespondencyjny w prestiżowym miejscu, jest szansą na zrobienie świetnego pierwszego wrażenia na partnerach biznesowych i klientach.
Przed wyborem wirtualnego biura warto sprawdzić pod który Urząd Skarbowy ono podlega. Wielkość US ma kluczowe znaczenie w kontekście częstotliwości przeprowadzanych kontroli skarbowych. Im większy US tym więcej firm pod niego podlega a co za tym idzie prawdopodobieństwo kontroli w Twojej firmie znacznie maleje. (Nasz jest największy w Wielkopolsce:)
Oferujemy przejrzyste warunki współpracy i brak dodatkowych opłat.
biurospolki.pl
Wirtualne biuro Poznań
tak skorzystasz na wynajęciu naszego adresu
- Kompleksowa obsługa korespondencji w cenie
Po podpisaniu umowy zaczynamy pracować dla Ciebie. Przyjmiemy całą korespondencję, odbierzemy przesyłki i jeśli chcesz, prześlemy pod wskazany adres. Na Twoje życzenie zeskanujemy zawartość poczty i prześlemy na e-maila. Nie ograniczają Cię limity. Skanujemy całość korespondencji bez względu na pakiet cenowy, który wybrałeś. Wszystkie usługi są w cenie i nie ma dodatkowych opłat. Oryginały dokumentów będą bezpieczne w naszej siedzibie. Zyskujesz pewność, że żaden list nie zginie i nie musisz zatrudniać pracowników do obsługi swojego biura.
- Panel klienta 24/7
To niezwykle ceniona przez naszych klientów funkcjonalność. W panelu dostępne są wszystkie faktury i cała korespondencja firmowa – 24/7. Tam znajdziesz wszystkie zeskanowane pisma od np. klientów, współpracowników czy urzędników. Za pośrednictwem panelu skontaktujesz się również z naszymi pracownikami. To wygodne i nowoczesne narzędzie, z którego skorzystasz z komputera stacjonarnego lub smartfona. Dostęp do panelu przekazujemy przy podpisaniu umowy.
- Minimum formalności – umowa w 10 minut
Z pewnością cenisz sobie rozwiązania, które nie pochłaniają Twojego cennego czasu. Dlatego proponujemy Ci wirtualne biuro niemal od ręki. U nas podpiszesz umowę na wynajem biura w ciągu 10 minut! Tylko tyle czasu potrzeba żeby zdobyć adres rejestrowy i korespondencyjny dla swojej działalności gospodarczej lub spółki. Podpisanie umowy zajmie kilka minut, a potem zaczniemy dla Ciebie pracować. Zredukowaliśmy formalności, żebyś mógł się skupić na tym, co najważniejsze: rozwoju Twojego biznesu.
- Sala konferencyjna i nie tylko
Prowadząc firmę potrzebujesz zaplecza. Musisz mieć miejsce gdzie spotkasz się z kontrahentem, przyjmiesz klienta lub zorganizujesz spotkanie wspólników lub walne zgromadzenie. W Naszym biurze masz do dyspozycji salę konferencyjną – w pełni wyposażone pomieszczenie, które spełni Twoje wymagania. Możesz skorzystać z rzutnika i szybkiego łącza internetowego. Czeka na Ciebie również aneks kuchenny z m.in. ekspresem do kawy.



Jak podpisać umowę na wirtualne biuro w Poznaniu?
Umowę z nami podpiszesz, tak jak Ci wygodnie:
- online – bez wychodzenia z domu, straty czasu i zbędnych formalności. Wystarczy, że wybierzesz formę płatności i wypełnisz formularz podając swoje dane, a my zajmiemy się resztą. Umowę podpiszesz elektronicznie, jednym kliknięciem na udostępnionej przez nas platformie autenti
- w biurze – możemy również spotkać się z Tobą w naszej siedzibie. Zabierz ze sobą swój dowód osobisty oraz dane firmy , a my przygotujemy wszystkie dokumenty, żeby wystarczył Twój podpis.
Podpisanie umowy online na wirtualne biuro krok po kroku:
- Wybierz formę płatności
- Prześlij krótki formularz
- Podpisz umowę jednym kliknięciem
Adresy urzędów właściwych dla siedziby w Poznaniu
Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy KRS, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań
Urząd Skarbowy Poznań Wilda, ul. Dolna Wilda 80 B 61-501
Inspektorat w Poznaniu, ul. Fabryczna 27/28, 61-512 Poznań