Wirtualne biuro Poznań

Niższe koszty działalności, profesjonalna obsługa korespondencji, pełne zaplecze z m.in. salą konferencyjną oraz prestiżowy adres dla Twojej firmy w samym sercu Poznania – to niektóre korzyści ze współpracy z “Biurem Spółki”.

Zacznijmy od najważniejszego. Zakładając działalność gospodarczą lub rejestrując spółkę potrzebujesz dla niej adresu. Nie chcesz podawać adresu domowego, a nie masz też ochoty wynajmować na własną rękę przestrzeni biurowych? Jest na to sposób!

Wirtualne biuro Poznań pomoże Ci oszczędzić czas i pieniądze. Już w 10 minut podpiszesz z nami umowę nie wstając od komputera i zyskasz wirtualny adres przy ulicy Półwiejskiej w centrum miasta.

Po podpisaniu umowy zyskasz adres, który będziesz mógł podać przy rejestracji spółki, a potem wykorzystywać we wszystkich firmowych materiałach – np. marketingowych – w korespondencji z urzędami, współpracownikami czy też klientami.

Co zawiera oferta?

Wszystkie wyżej wymienione usługi zawarte są w cenie. Nie naliczamy dodatkowych opłat .

Tylko kilka prostych kroków dzieli Cię od podpisania umowy:

Cennik:

1 miesiąc
120 zł netto

wymagana kaucja 300zł

płatności co miesiąc

12 miesięcy
720 zł netto
średnio 60zł/miesiąc

Najczęściej wybierany pakiet

płatność za rok z góry

6 miesięcy
540 zł netto
średnio 90zł/miesiąc

bez dodatkowych opłat

płatność za 6 miesięcy z góry

Wirtualny adres Poznań

Co przemawia za wynajęciem naszego wirtualnego biura?

Oszczędność czasu i pieniędzy, choć nie tylko. Oferujemy kompletny outsourcing obsługi biurowej:

  • profesjonalni pracownicy zajmą się Twoją korespondencją,
  • każde pismo zostanie zeskanowane i przesłane na Twojego e-maila,
  • do wszystkich dokumentów będziesz miał dostęp przez całą dobę za pośrednictwem nowoczesnego, dedykowanego panelu administracyjnego,
  • czeka na Ciebie sala konferencyjna z pełnym wyposażeniem .

Wirtualne biuro  jest idealnym rozwiązaniem jeśli nie musisz fizycznie, codziennie pojawiać się w siedzibie swojej firmy.  Wynajem adresu w naszym biurze jest świetnym rozwiązaniem dla osób otwierających swoją pierwszą działalność.

Jednak z wirtualnego adresu w Poznaniu korzystają również doświadczeni przedsiębiorcy, którym zależy na wygodzie i optymalizacji kosztów.

Bez względu na profil Twojej działalności, adres rejestracyjny i korespondencyjny w prestiżowym miejscu, jest szansą na zrobienie świetnego pierwszego wrażenia na partnerach biznesowych i klientach.

Przed wyborem wirtualnego biura warto dobrze sprawdzić ofertę i dopasować do swoich wymagań. Jesteśmy elastyczni i współpracujemy z właścicielami firm działających w różnych branżach.

Oferujemy przejrzyste warunki współpracy i brak dodatkowych opłat.

biurospolki.pl

Wirtualny adres Poznań - tak skorzystasz na wynajęciu wirtualnego biura

  • Kompleksowa obsługa korespondencji w cenie

Po podpisaniu umowy zaczynamy pracować dla Ciebie. Przyjmiemy całą korespondencję, odbierzemy przesyłki i jeśli chcesz, prześlemy pod wskazany adres. Na Twoje życzenie zeskanujemy zawartość poczty i prześlemy na e-maila. Nie ograniczają Cię limity. Skanujemy całość korespondencji bez względu na pakiet cenowy, który wybrałeś. Wszystkie usługi są w cenie i nie ma dodatkowych opłat. Oryginały dokumentów będą bezpieczne w naszej siedzibie. Zyskujesz pewność, że żaden list nie zginie i nie musisz zatrudniać pracowników do obsługi swojego biura.

  • Panel klienta 24/7

To niezwykle ceniona przez naszych klientów funkcjonalność. W panelu dostępne są wszystkie faktury i cała korespondencja firmowa – 24/7. Tam znajdziesz wszystkie zeskanowane pisma od np. klientów, współpracowników czy urzędników. Za pośrednictwem panelu skontaktujesz się również z naszymi pracownikami. To wygodne i nowoczesne narzędzie, z którego skorzystasz z komputera stacjonarnego lub smartfona. Dostęp do panelu przekazujemy przy podpisaniu umowy.

 

  • Minimum formalności – umowa w 10 minut

Z pewnością cenisz sobie rozwiązania, które nie pochłaniają Twojego cennego czasu. Dlatego proponujemy Ci wirtualne biuro niemal od ręki. U nas podpiszesz umowę na wynajem biura w ciągu 10 minut! Tylko tyle czasu potrzeba żeby zdobyć adres rejestrowy i korespondencyjny dla swojej działalności gospodarczej lub spółki. Podpisanie umowy zajmie kilka minut, a potem zaczniemy dla Ciebie pracować. Zredukowaliśmy formalności, żebyś mógł się skupić na tym, co najważniejsze: rozwoju Twojego biznesu.

 

  • Sala konferencyjna i nie tylko

Prowadząc firmę potrzebujesz zaplecza. Musisz mieć miejsce gdzie spotkasz się z kontrahentem, przyjmiesz klienta lub zorganizujesz spotkanie wspólników lub walne zgromadzenie. W Naszym biurze masz do dyspozycji salę konferencyjną – w pełni wyposażone pomieszczenie, które spełni Twoje wymagania. Możesz skorzystać z rzutnika i szybkiego łącza internetowego. Czeka na Ciebie również aneks kuchenny z m.in. ekspresem do kawy.

Jak podpisać umowę na wirtualne biuro Poznaniu?

Umowę z nami podpiszesz, tak jak Ci wygodniej:

  • online – bez wychodzenia z domu, straty czasu i zbędnych formalności. Wystarczy, że wybierzesz pakiet cenowy i wypełnisz formularz podając swoje dane, a my zajmiemy się resztą. Umowę podpiszesz elektronicznie, jednym kliknięciem na udostępnionej przez nas platformie autenti
  • w biurze – możemy również spotkać się z Tobą w naszej siedzibie. Zabierz ze sobą swój dowód osobisty oraz dane firmy (umowę możemy podpisać po nadaniu firmie numeru NIP lub po rejestracji spółki w KRS), a my przygotujemy wszystkie dokumenty, żeby wystarczył Twój podpis.

Podpisanie umowy online na wirtualne biuro krok po kroku:

  1. Wybierz pakiet cenowy
  2. Prześlij krótki formularz
  3. Podpisz umowę jednym kliknięciem